Fene…keszeg.
Közben ma – néhány sör után – rájöttem, hogyan tudnánk megoldani biztonságosan a kajakos kuttyogatást: fogjuk a három kajakot, összekötjük az oldalukat (Atyafi középen, Norbi és én a két szélén, így szimmetrikus lesz) és naszádként csorgunk lefelé a Dráván. Az egyik szélső üti a vizet, a középső pedig sasolja a halradart. Harcsa legyen az uszonyán, aki felborít minket. Vélemény? 🙂
Na jó, de hol a fényképes beszámoló? Egy képpel s pár sorral akarod kiszúrni a szemünket? Tájleírást, cselekmény elbeszélést, sok fotót, akciót akarok!!! És természetesen műszaki ismertetést, szakértést: milyen motor, mekkora teljesítményű, milyen hajóval, mekkora ólmok, milyen csali, trabunkó, meg rapcsör is legyen! 😀 😀
Majd beszélek atyával és készítünk egy al -blogot a motorcsónakos pecásoknak , hajóépítésről, motorokról , felszerelésekről, csónakos pergetés, kutty stb.
Az utóbbi saját építésű rétegelt nyírlemez hajóm építéséről elég sok kép van . Szívesen megosztanám a tapasztalatokat a T. nagyérdeművel. Aki kedvet érez még kajakot is lehet építeni , ki a fene tudja.
Üdv: T
Tomikám!
Igaz hogy már egy cégcsoportba tartozunk a vödrön szereplő céggel, de legközelebb adok egy BACHL logos matricát és kérjük feltüntetni a csónak oldalán a PUR/PIR felíratot is.
Ez az igazi reklám !!! 🙂
mekkora volt a Dráva…és mondd, mennyire stabil egy ilyen csónak?
220 centi kb. Szabolcsnál.
Nagyon stabil, de a kajakot nem adnám oda érte. :-O
Néha úgy éreztem, hogy átléptük vele a hanghatárt. :-O
Tamásnak még az előző csónakjában én férfiasan bevallom, hogy beültem a padlóra…
Fene…keszeg.
Közben ma – néhány sör után – rájöttem, hogyan tudnánk megoldani biztonságosan a kajakos kuttyogatást: fogjuk a három kajakot, összekötjük az oldalukat (Atyafi középen, Norbi és én a két szélén, így szimmetrikus lesz) és naszádként csorgunk lefelé a Dráván. Az egyik szélső üti a vizet, a középső pedig sasolja a halradart. Harcsa legyen az uszonyán, aki felborít minket. Vélemény? 🙂
felborulnánk mi magunktól is. :-O
Hello.
Fontányi rosé borral gyógyítottam a kávé ütötte fáradt sebeimet.
Egyébként legyen szerencsénk máskor is.
Üdv:T
Én teával és lekváros palacsintával. 🙂
Tamás már nekünk is bebizonyította mennyire jó vendéglátó. 🙂
Várom már mikor viszonozhassam a kedvességét.
Na jó, de hol a fényképes beszámoló? Egy képpel s pár sorral akarod kiszúrni a szemünket? Tájleírást, cselekmény elbeszélést, sok fotót, akciót akarok!!! És természetesen műszaki ismertetést, szakértést: milyen motor, mekkora teljesítményű, milyen hajóval, mekkora ólmok, milyen csali, trabunkó, meg rapcsör is legyen! 😀 😀
na persze!
Majd beszélek atyával és készítünk egy al -blogot a motorcsónakos pecásoknak , hajóépítésről, motorokról , felszerelésekről, csónakos pergetés, kutty stb.
Az utóbbi saját építésű rétegelt nyírlemez hajóm építéséről elég sok kép van . Szívesen megosztanám a tapasztalatokat a T. nagyérdeművel. Aki kedvet érez még kajakot is lehet építeni , ki a fene tudja.
Üdv: T
Tomikám!
Igaz hogy már egy cégcsoportba tartozunk a vödrön szereplő céggel, de legközelebb adok egy BACHL logos matricát és kérjük feltüntetni a csónak oldalán a PUR/PIR felíratot is.
Ez az igazi reklám !!! 🙂
Hát persze Béláim.