Szonár a hajóban, hajó a szobában

“Szonár a hajóban, hajó a szobában” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Vigyázz az akksi töltésénél, mert ezek a riasztó akksik nem nagyon szeretik a nagy töltőáramot. Meg kellene nézni, hogy pontosan mennyit kér, szerintem 3-400 mA lehet a max.
    Nehogy elpukkanjon!
    A fafödém ad egy kellemes hangulatot a szobának!
    Irigykedem! 🙂

    1. Kifinomult cuccom van hozzá. Minél jobban fel van töltve az akksi, annál kisebb a töltőáramot nyomat rá. A vége felé már szinte 0-val tölti. Az akkumulátor 7.2 AH-ás és a töltő max. 600-at tud nyomatni.
      Azért köszi!
      A fafödém a gyengém.
      Megy Orfűn a balin? 🙂
      Üdv

  2. Sajna nem voltam. Tegnap fúrtam, faragtam, ma meg az autókon megy a TMK. (Tervszerű Megelőző Karbantartás)
    Holnap kora reggel megyünk csukázni, majd beszámolok, hogy mekkora volt. (a betli) 🙂

  3. Hejj azt a mindenségit neki!! GPS, SZONÁR, meg még ki tudja mi minden a természet lágy ölén 🙂 Hiába no technika nélkül ma már nem megy a természetjárás. Az igazság az, hogy nekem is van a kajakon egy Fishin Buddy 2250 korántsem olyan részletes mint a tiéd, de előre fele is látja a halat 🙂 már gondolkodtam egy profibb kijelzőjű készüléken, de hát az anyagiak….

  4. Már csak víz kell a szobába! 😀 a többi veled együtt már bent van!
    jó rég nem voltam errefelé, van látom sok-sok új bejegyzés utolsó látogatásom óta. 🙂 mi történt a kezeddel? ezért van a csónak a szobában? 😉 hát jobbulást kívánok

    1. Rossz helyre dugtam 🙂
      Ajánlom figyelmedbe László András előadását és a Blood Hook c. atomszar horgász-horrort! Előbbivel jobban jársz.
      Köszi és üdvözletem a Családnak!

  5. Na látom megelőztél…. úgy volt most veszek pont ilyen halradart,de át kell csoportosítanom későbbre. Viszont kíváncsi vagyok véleményedre,hogy megéri e az árát!

    1. Tegnap kipróbáltam. Megéri. Már kezdenek összeverődni a halak 4-6 méteres mélységben. Beszédes próba volt. Az egyik horgász 25-ös monofil zsinórját le tudtam követni a fenékig. Azt hiszem ez nem kis szó.
      Bárhol megveheted, egy helyet kivéve.
      Úgy kezdődik, hogy Aqua…. Tartsd magad távol tőlük!
      Üdv

    2. Jobban jársz, ha külföldről veszed meg. Lábból nagyon könnyű fejben átkalkulálni méterre és a menü is nagyon egyszerű, úgyhogy menni fog az angolul is. Ha meg netán beszarik elpostázod külföldre és mail-en keresztül egyszerűbben lerendezel mindent, mint itthon. Nagyon torkig vagyok az egyes itthoni kereskedők jajveszékelésével. Én “megszántam” őket, de még arra sem érdemesek, hogy sajnáld őket, mikor éhen halnak. Persze tisztelet a kivételnek. A minap olvastam egy értekezést az egyik halradarokat árusító, hazai cég honlapján… Tételesen kifejtették, hogy miért jó nekem, ha náluk veszek halradart és nem külföldről rendelek. 5 perc alatt az összes érvüket megcáfolnám.

      A Garminom egyszer beszart. Amerikai cucc. Nem javítják, hanem egy összeg befizetése után kapsz egy újat. Elküldtem nekik és 2 hét múlva kezemben volt az új műszer. Rá egy évre leejtettem és letörtem az elemtartó fedelét. Írtam egy Steve nevű csókának, hogy baj van, mit csináljak. 4 nap múlva jött egy boríték az USA-ból, benne két fedéllel. Írtam neki, hogy mivel tartozom. Erre azt válaszolta, hogy a cég ajándéka.
      Na ez itt a nagy különbség kérem. Azt hiszem sikerült érzékeltetnem, hogy mit jelent egy vásárlót megtartani. Azért bizony ki kell nyalni a seggét. Benne van a pakliban. It’s in the pack. Aki ezt nem tudja, az ássa el magát jó mélyre.
      Persze ezzel magunk alatt vágjuk a fát, mert kimegy a pénz az országból. Legalább minél előbb kidől. A fa is meg az ország is. Nem szeretem az elhúzódó, giccses drámákat. 🙂

  6. Üdv, figyelem a GPS-edet, látom ez a CSx jelű modell. Én egy Cx-et nézegetek, nem tudod, mi a különbség köztük? A neten nem nagyon találtam róla infót.

  7. http://patrick-roeder.de/reviews/garmin_gpsmap_60CSx.htm

    “You can’t get the 60CS any more but if you want to know the difference between it and the CSX the CSX has a barometric altimeter, compass, removable (read size upgradable) microSD memory, and a much much much better receiver.”

    Pros:
    much better reception
    ability to use micro SD cards for map storage
    nearly unlimited capacity for tracklogs stored to the data card
    much faster redrawing/panning of maps
    much faster route calculation
    ability to load a unlimited amount of own points using the POI Loader
    Longer names for waypoints with lower case characters
    power via USB

    Cons:
    30% less battery life
    keystroke feels less precise (applies to newer 60CS models too)
    missing alarm clock and pressure trend recording
    no DPGS input via serial port
    language selection is limited to main languages spoken in the area of the base map
    still some bugs in the firmware (version 2.5 and 2.6). Update 2006-08-02: Most of the bugs have been fixed.
    comic style icons

    A barometrikus légnyomásmérő faszság, de az iránytű jó dolog. Ezek szerint az antennája is érzékenyebb a CSX-nek. Az előző GPS-em nem látta felhőben a műholdakat, de a CSX igen. 🙂
    Most nézem, hogy kijött a 62-es széria. Baromi jól néz ki. Sajna a Garmin mindig tartja az árát.

    1. Ezt az oldalt én is néztem, csak az a baj, hogy ez is a CS-t meg a CSX-et hasonlítja össze, a CX-ről nem ír. Gondolom az valami köztes modell lehet, csak nem tudom, hogy miben az. A 62-est én is figyeltem, meg ajánlották is, de annyit nem akarok kiadni rá.

      1. Közben megjött a válasz a vaterán: A különbség abban rejlik, hogy a CSX ben már van barometrikus mérés funkció. Tehát repülés közben is pontos, pl: siklóernyőzés stb! Valamint az iránytű álló helyzetben is rááll a helyes irányra, míg a CX nél egy kicsit el kell mozdulni ehhez.
        Ennyi a különbség!

        1. Ja, félreértettelek a számok és betűk zavarában. 🙂 Sosem használtam az iránytűnek azt a funkcióját. Baromság. Egyáltalán nem mondható precíznek. Az a frankó, ha elmozdulás közben nézed. Pár lépés valamelyik irányba és gond letudva. Barometrikus mérés megen hülyeség. Ha az antenna ugyanaz, akkor nincs miről beszélni. Átkozott márketing! 🙂
          Említetted a siklóernyőzést… Ahhoz a legjobb műszer!
          Ez kell még hozzá és műszerezettség letudva:
          http://www.brauniger.com/en/products/flight-instruments/iq-alto/overview.html
          Üdv

  8. Szervusz Atyafi.

    Remek leírás, de egy dologra még nem jöttem rá, akár hogy is lesekszek.
    Hogy és mivel van rögzítve az akkumlátor???
    Válaszod előre is megköszönöm.
    Üdv.
    Attila

Egy vélemény is számít és egy vélemény sem számít...

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s