Az antikrisztus tulajdonképpen az “ellen-világkirály” princípiumot testesíti meg, és mint ilyen egy fordított cakravartin: a “világkerék” forgatójának, a világuralomnak az igényével és szerepében lép fel, de azt nem a középpontból akarja forgatni (mint a valódi világkirály cakravartin), hanem éppen ellenkezőleg, a perifériáról, és az ellenkező irányba. Ez szimbolikus utalás a külsőlegességre (világiasságra), az “indirektizmusra” és az eszmei hazugság szellemére, amelyet megnyilatkoztatni hivatott, és amely révén végül létrehozza a szinte mindenre kiterjedő ellenvallást és ellenhagyományt, ami a ’Szent Birodalom’ (Imperium Sacrum) vagy ’Isten királyságának’ ellenképe: az ’ördög királysága’ – amelynek “építésén” korunk, a jelenkori világ “haladó” tendenciáit tekintve egy centrális és esszenciális delíriumban oly lázasan és megszállottan serénykedik.
Baranyi Tibor Imre: 6 6 6 – sexcenti sexaginta sex – (A fejlődő létrontás és örök hagyomány c. műből)
Az antikrisztus tulajdonképpen az “ellen-világkirály” princípiumot testesíti meg, és mint ilyen egy fordított cakravartin: a “világkerék” forgatójának, a világuralomnak az igényével és szerepében lép fel, de azt nem a középpontból akarja forgatni (mint a valódi világkirály cakravartin), hanem éppen ellenkezőleg, a perifériáról, és az ellenkező irányba. Ez szimbolikus utalás a külsőlegességre (világiasságra), az “indirektizmusra” és az eszmei hazugság szellemére, amelyet megnyilatkoztatni hivatott, és amely révén végül létrehozza a szinte mindenre kiterjedő ellenvallást és ellenhagyományt, ami a ’Szent Birodalom’ (Imperium Sacrum) vagy ’Isten királyságának’ ellenképe: az ’ördög királysága’ – amelynek “építésén” korunk, a jelenkori világ “haladó” tendenciáit tekintve egy centrális és esszenciális delíriumban oly lázasan és megszállottan serénykedik.
Baranyi Tibor Imre: 6 6 6 – sexcenti sexaginta sex – (A fejlődő létrontás és örök hagyomány c. műből)
Az antikrisztus tulajdonképpen az “ellen-világkirály” princípiumot testesíti meg, és mint ilyen egy fordított cakravartin: a “világkerék” forgatójának, a világuralomnak az igényével és szerepében lép fel, de azt nem a középpontból akarja forgatni (mint a valódi világkirály cakravartin), hanem éppen ellenkezőleg, a perifériáról, és az ellenkező irányba. Ez szimbolikus utalás a külsőlegességre (világiasságra), az “indirektizmusra” és az eszmei hazugság szellemére, amelyet megnyilatkoztatni hivatott, és amely révén végül létrehozza a szinte mindenre kiterjedő ellenvallást és ellenhagyományt, ami a ’Szent Birodalom’ (Imperium Sacrum) vagy ’Isten királyságának’ ellenképe: az ’ördög királysága’ – amelynek “építésén” korunk, a jelenkori világ “haladó” tendenciáit tekintve egy centrális és esszenciális delíriumban oly lázasan és megszállottan serénykedik.
Baranyi Tibor Imre: 6 6 6 – sexcenti sexaginta sex – (A fejlődő létrontás és örök hagyomány c. műből)
Az antikrisztus tulajdonképpen az “ellen-világkirály” princípiumot testesíti meg, és mint ilyen egy fordított cakravartin: a “világkerék” forgatójának, a világuralomnak az igényével és szerepében lép fel, de azt nem a középpontból akarja forgatni (mint a valódi világkirály cakravartin), hanem éppen ellenkezőleg, a perifériáról, és az ellenkező irányba. Ez szimbolikus utalás a külsőlegességre (világiasságra), az “indirektizmusra” és az eszmei hazugság szellemére, amelyet megnyilatkoztatni hivatott, és amely révén végül létrehozza a szinte mindenre kiterjedő ellenvallást és ellenhagyományt, ami a ’Szent Birodalom’ (Imperium Sacrum) vagy ’Isten királyságának’ ellenképe: az ’ördög királysága’ – amelynek “építésén” korunk, a jelenkori világ “haladó” tendenciáit tekintve egy centrális és esszenciális delíriumban oly lázasan és megszállottan serénykedik.
Baranyi Tibor Imre: 6 6 6 – sexcenti sexaginta sex – (A fejlődő létrontás és örök hagyomány c. műből)